Kariera w tlc rental

Aktualne oferty pracy

TLC Rental to lider w wynajmie i sprzedaży tymczasowych systemów ogrodzeniowych, systemów zabezpieczeń krawędzi oraz schodów tymczasowych ze skandynawskim doświadczeniem, obsługujący największe inwestycje budowlane. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która nieustanie udoskonala swoje produkty i rozszerza dostępne rozwiązania w oparciu o najnowocześniejszą technologię i potrzeby klienta. Rozwój oferty rynkowej z powodzeniem przekłada się na rozrost firmy i owocuje powstawaniem nowych oddziałów oraz miejsc pracy.

TLC Rental to idealne miejsce dla tych, którzy otwarcie podchodzą do zmian,  aktywnie angażują się w rozwój firmy i z optymizmem patrzą na problemy traktując je jako wyzwania.

Jeśli pragniesz doskonalić umiejętności i rozwijać swoje  zainteresowania, podchodzisz z pasją do wyznaczonych celów – Czekamy właśnie na Ciebie! 

Procesy rekrutacyjne w TLC Rental realizujemy publikując ogłoszenia internetowe lub prasowe.

  • Miejsce pracy: Gdańsk woj. pomorskie

    Nr ref: MAG/GD/REN/072018

    Miejsce pracy: Stryków k/Poznania woj. wielkopolskie

    Nr ref: MAG/POZ/REN/072018

    Miejsce pracy: Sokołów k/ Warszawy woj. mazowieckie

    Nr ref: MAG/WAW/REN/072018


    Zakres obowiązków:

    • organizowanie pracy zgodnie z przepisami bhp i przeciwpożarowymi
    • przyjmowanie materiałów dostarczonych do magazynu, ustalenie ilości przyjmowanych materiałów, czuwanie  nad ich odbiorem technicznym (jakościowym), sporządzanie prawidłowej dokumentacji na podstawie sprawdzonych dowodów dostawy i podpisywanie dowodów przyjęcia
    • rozmieszczenie i ułożenie przyjętych materiałów w magazynie, zabezpieczenie ich przed ubytkami, zniszczeniem i kradzieżą, stosowanie odpowiednich zabiegów konserwacyjnych i naprawczych, utrzymywanie porządku i czystości w magazynie
    • wydawanie materiałów na podstawie prawidłowych, sprawdzonych dokumentów rozchodowych
    • prowadzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewidencji ruchu i stanów zapasów (ilościowej ewidencji  magazynowej)
    • przestrzeganie zasad obiegu dokumentacji i porządku w przechowywaniu dokumentów magazynowych
    • kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu zapasów ze stanem ewidencyjnym
    • rozliczanie się z powierzonego majątku na podstawie inwentaryzacji
    • montaż i transport grup produktowych TLC

    Od kandydatów oczekujemy:

    • aktualne prawo jazdy kat. B, kat. C- będzie dodatkowym atutem
    • zdolności manualne
    • uprawnienia na wózki widłowe (mile widziane)
    • samodzielność i zaangażowanie
    • umiejętność  pracy w zespole

    Oferujemy:

    • pracę w stabilnej firmie
    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • możliwość rozwoju
    • niezbędne narzędzia do pracy
    • benefity pracownicze

    Osoby zainteresowane przedstawionymi wyzwaniami oraz spełniające powyższe oczekiwania zapraszamy do przesłania aplikacji na adres kadry@tlcrental.pl

    Przy aplikowaniu prosimy o podanie numeru referencyjnego.

    Prosimy o przesyłanie CV z dopiskiem:

    ”Niniejszym, mając świadomość, iż podstawą przetwarzania danych osobowych w procesach rekrutacyjnych jest art. 22 §1 k.p., informuję, iż zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną zamieszczoną przez potencjalnego pracodawcę na stronie www.tlcrental.pl/polityka-prywatnosci/rekrutacje/, akceptuję jej treść i wyrażam zgodę na przetwarzanie wszelkich moich danych osobowych niezbędnych dla procesu rekrutacji w sposób tam przedstawiony, zgodny z wymogami Rozporządzenia o ochronie danych osobowych obowiązującego w RP od 25 maja 2018 roku.„

    Jednocześnie wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez spółkę TLC Rental. (klauzula fakultatywna)

  • Miejsce pracy: Sokołów k/Warszawy / woj. mazowieckie

    Nr ref: MKS/WAW/REN/072018


    Do głównych obowiązków kandydata będzie należało wsparcie księgowo-administracyjne Oddziału.

    Zakres obowiązków:

    • fakturowanie dokumentów zakupowych / sprzedażowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
    • przygotowywanie przelewów bankowych
    • księgowanie wyciągów bankowych
    • współpraca z Główną Księgową
    • kompletacja i archiwizacja dokumentacji
    • wprowadzanie dokumentów do elektronicznego systemu SAP
    • weryfikacja poprawności wprowadzonych danych w systemie
    • sprawdzanie poprawności rachunkowej zaksięgowanych dokumentów
    • uzgadnianie sald kontrahentów
    • wykonywanie podstawowych czynności administracyjno –  biurowych
    • prace administracyjne zlecone przez przełożonego
    • kształtowanie pozytywnego wizerunku organizacji i zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta

    Wymagania:

    • mile widziane wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, finanse)
    • motywacja do nauki i chęć rozwoju w obszarze księgowości
    • zdolności analitycznego i logicznego myślenia
    • znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych
    • sumienność i zaangażowanie

    Od kandydatów oczekujemy:

    • doskonałej organizacji pracy
    • samodzielności i kreatywności w wykonywaniu powierzonych zadań
    • umiejętności komunikacji i pracy w zespole
    • dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Outlook, Excel)
    • znajomość systemu SAP Business One będzie dodatkowym atutem
    • znajomości języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym

    Oferujemy:

    • umowę o pracę
    • przyjazną atmosferę pracy
    • możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń
    • szkolenia zawodowe
    • pakiet medyczny i sportowy
    • niezbędne narzędzia pracy
    • pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
    • wsparcie
    • benefity pracownicze

    Osoby zainteresowane przedstawionymi wyzwaniami oraz spełniające powyższe oczekiwania zapraszamy do przesłania aplikacji na adres kadry@tlcrental.pl

    Przy aplikowaniu prosimy o podanie numeru referencyjnego.

    Prosimy o przesyłanie CV z dopiskiem:

    ”Niniejszym, mając świadomość, iż podstawą przetwarzania danych osobowych w procesach rekrutacyjnych jest art. 22 §1 k.p., informuję, iż zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną zamieszczoną przez potencjalnego pracodawcę na stronie www.tlcrental.pl/polityka-prywatnosci/rekrutacje/, akceptuję jej treść i wyrażam zgodę na przetwarzanie wszelkich moich danych osobowych niezbędnych dla procesu rekrutacji w sposób tam przedstawiony, zgodny z wymogami Rozporządzenia o ochronie danych osobowych obowiązującego w RP od 25 maja 2018 roku.„

    Jednocześnie wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez spółkę TLC Rental. (klauzula fakultatywna)

  • Miejsce pracy: Sokołów k/Warszawy / woj. mazowieckie

    Nr ref: SKS/WAW/REN/092018

    Zakres obowiązków:

    • prowadzenie procedur księgowych i dokumentacji księgowej według obowiązującej w jednostce polityki rachunkowości;
    • zakładanie i prowadzenie ksiąg rachunkowych;
    • prowadzenie ewidencji rozrachunków;
    • dekretacja i księgowanie dokumentów;
    • przygotowywanie przelewów księgowych;
    • prowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji;
    • księgowanie operacji gospodarczych;
    • przyjmowanie, sprawdzanie oraz kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych;
    • współpraca z instytucjami zewnętrznymi tj. ZUS, US, NBP, GUS;
    • sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych na potrzeby zarządu;
    • współpraca z innymi działami organizacji w zakresie księgowości;
    • wycena aktywów i pasywów zgodnie z przyjętymi zasadami przedsiębiorstwa;
    • współpraca z Główną Księgową;

    Wymagania:

    • mile widziane wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, finanse)
    • motywacja do nauki i chęć rozwoju w obszarze księgowości
    • zdolności analitycznego i logicznego myślenia
    • znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych
    • sumienność i zaangażowanie

    Od kandydatów oczekujemy:

    • doskonałej organizacji pracy
    • samodzielności i kreatywności w wykonywaniu powierzonych zadań
    • umiejętności komunikacji i pracy w zespole
    • dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Outlook, Excel)
    • znajomość systemu SAP Business One będzie dodatkowym atutem
    • znajomości języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym

    Oferujemy:

    • umowę o pracę
    • przyjazną atmosferę pracy
    • możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń
    • szkolenia zawodowe
    • pakiet medyczny i sportowy
    • niezbędne narzędzia pracy
    • pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie

    Osoby zainteresowane przedstawionymi wyzwaniami oraz spełniające powyższe oczekiwania zapraszamy do przesłania aplikacji na adres kadry@tlcrental.pl

    Przy aplikowaniu prosimy o podanie numeru referencyjnego.

    Prosimy o przesyłanie CV z dopiskiem:

    ”Niniejszym, mając świadomość, iż podstawą przetwarzania danych osobowych w procesach rekrutacyjnych jest art. 22 §1 k.p., informuję, iż zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną zamieszczoną przez potencjalnego pracodawcę na stronie www.tlcrental.pl/polityka-prywatnosci/rekrutacje/, akceptuję jej treść i wyrażam zgodę na przetwarzanie wszelkich moich danych osobowych niezbędnych dla procesu rekrutacji w sposób tam przedstawiony, zgodny z wymogami Rozporządzenia o ochronie danych osobowych obowiązującego w RP od 25 maja 2018 roku.„

    Jednocześnie wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez spółkę TLC Rental. (klauzula fakultatywna)

  • Miejsce pracy: Gorlice woj. małopolskie

    Nr ref: SSLS/GOR/REN/102018

    Zakres obowiązków:

    • nadzór nad terminową i jakościową realizacją procesu montażu i serwisu, zgodnie z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi
    • koordynowanie pracy zespołów serwisowych
    • koordynacja transportu międzymagazynowego oraz synchronizacja transportu między magazynem a klientem
    • aktywny udział w ciągłym doskonaleniu procesów montażowych i serwisowych
    • ścisła współpraca z magazynem oraz z działem sprzedaży, terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży
    • kontrola stanów magazynowych
    • wprowadzanie dokumentów do elektronicznego systemu SAP
    • organizacja transportu i dystrybucji towarów
    • kształtowanie pozytywnego wizerunku organizacji i zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta

    Od kandydatów oczekujemy:

    • mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (logistyka)
    • preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
    • doskonałej organizacji pracy
    • znajomości języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym
    • samodzielności i kreatywności w wykonywaniu powierzonych zadań
    • umiejętności komunikacji i pracy w zespole
    • dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Outlook, Excel)
    • znajomość systemu SAP Business One będzie dodatkowym atutem
    • prawo jazdy kat.B

    Oferujemy:

    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • przyjazną atmosferę pracy
    • pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
    • pakiet medyczny i sportowy
    • liczne systemy motywacyjne

    Osoby zainteresowane przedstawionymi wyzwaniami oraz spełniające powyższe oczekiwania zapraszamy do przesłania aplikacji na adres kadry@tlcrental.pl

    Przy aplikowaniu prosimy o podanie numeru referencyjnego.

    Prosimy o przesyłanie CV z dopiskiem:

    ”Niniejszym, mając świadomość, iż podstawą przetwarzania danych osobowych w procesach rekrutacyjnych jest art. 22 §1 k.p., informuję, iż zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną zamieszczoną przez potencjalnego pracodawcę na stronie www.tlcrental.pl/polityka-prywatnosci/rekrutacje/, akceptuję jej treść i wyrażam zgodę na przetwarzanie wszelkich moich danych osobowych niezbędnych dla procesu rekrutacji w sposób tam przedstawiony, zgodny z wymogami Rozporządzenia o ochronie danych osobowych obowiązującego w RP od 25 maja 2018 roku.„

    Jednocześnie wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez spółkę TLC Rental. (klauzula fakultatywna)

Wynajem Ogrodzeń